A webáruház üzemeltetőjének (továbbiakban Szolgáltató) adatai:
Cégnév: K-B Bútor 2019 Kft.
Székhely címe: 4440 Tiszavasvári, Madách út 22.
Cégjegyzékszám:15-09-086280
Statisztikai számjel: 26721149-4791-113-15
Nyilvántartást vezető cégbíróság: Nyíregyházi Törvényszék Cégbírósága
Adószám: 26721149-2-15
Bankszámlaszám: 68700016-00500744
Tárhelyet biztosító szolgáltató neve és székhelye:
ShopRenter.hu Kft.
Cím: 4028 Debrecen, Kassai út 129.
Telefonszám: 06704102535 06-1/234-5011
E-mail: info@shoprenter.hu
Webcím: www.shoprenter.hu
Az Általános Szerződési Feltételek a www.globalbutor.hu internetes áruházat üzemeltető (K-B Bútor 2019 Kft, melynek székhelye és telephelye 4440 Tiszavasvári, Madách út 22. szám Internetes áruház ügyfélszolgálata: 06-30-962-8926, email: info@globalbutor.hu
A K-B Bútor 2019 Kft fő tevékenysége a 4791’08 TEÁOR számon nyilvántartott Csomagküldő internetes kiskereskedelem.
Kapcsolattartó személy: Mészáros Tibor
1. Általános tudnivalók
Jelen ÁSZF minden olyan adás-vételre és szolgáltatás igénybevételére kiterjed, melyet Ön, mint Vevő a K-B Bútor 2019 Kft. internetes áruházából történő megrendeléssel kezdeményez. Kérjük, amennyiben vásárlója kíván lenni a globalbutor.hu webáruháznak, olvassa el figyelmesen Általános Szerződési Feltételeinket, és csak abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, ha minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve!
2. Az általános szerződési feltételek elfogadása
2/1. A regisztráció, illetve vásárlás során (mindkét esetben) a felhasználó, ha webáruházunk szolgáltatásait igénybe kívánja venni, akkor köteles elfogadni a jelen ÁSZF feltételeit, melyet az űrlapon található jelölő négyzet kiválasztásával tehet meg. Az ÁSZF feltételeinek elfogadása esetén a jelen ÁSZF szerinti szerződés jön létre az szolgáltató és a webáruház felhasználója között.
2/2. Ha a felhasználó az ÁSZF feltételeit nem fogadja el, akkor nem veheti igénybe webáruházunk szolgáltatásait, nem küldhet megrendelést sem.
A K-B Bútor 2019 Kft. internetes áruházában a vásárlás elektronikus úton lehetséges, az internetes felületen kiválasztott termékek kosárba helyezésével és a megrendelési folyamat végig vitelével. A telefonon, e-mailben leadott rendeléseiket ügyfélszolgálatunk rögzíti, és minden esetben e-mailben visszaigazolást küld Önnek. Az így leadott megrendelésekre is egyaránt vonatkoznak jelen ÁSZF rendelkezései.
3. A megrendelés lépései:
1. A kosár használata
2. A megrendelés összeállítása
3. Az adatbeviteli hibák ellenőrzésének és javításának módja
4. A megrendelés elküldése
5. A megrendelés visszaigazolása
A K-B Bútor 2019 Kft. internetes áruházában mindenki jogosult vásárolni, aki érvényes
adatokat adott meg, és elfogadja jelen ÁSZF feltételeit.
4. Vásárlási segédlet:
A megrendelés leadása után perceken belül rendszerünk visszaigazolást küld e-mailben a Vevőnek, ami még nem minősül szerződésnek.
A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik 08 és 17 óra közötti időszakban. Munkaidőn kívül is van lehetőség a rendelés leadására, mely a következő munkanapon kerül feldolgozásra.
A kárpitos bútoroknál ezen termékek jellege miatt +/-5 cm eltérés lehet. A képeken megjelenített színek teljes mértékben függenek az Ön számítógépének, illetve monitorjának beállításától, így nem minden esetben valósághűek. Különböző gyártóknál a névegyezés színei eltérhetnek.
A visszaigazoló e-mail tartalmazza a vásárlás során megadott adatokat, a rendelési adatokat, a megrendelt termék(ek) nevét, árát, a választott fizetési és szállítási módokat, a rendelés sorszámát, valamint ezen felül a Felhasználó rendeléssel kapcsolatos megjegyzéseit.
A beszállítói partnereink raktárkészletei 1-2 napos ciklusokban frissülnek. Ezért előfordulhat, hogy az áruházban még rendelhető termék időközben kifogy a beszállító árukészletéből. Ezt minden esetben jelezzük és a megrendelő dönthet, hogy megvárja a terméket vagy törli a megrendelést. Törlés esetén amennyiben előreutalásos fizetés történt, visszautaljuk a vételárat.
5. Szerződés - tudnivalók
Az alábbi esetekben fenntartjuk a jogot, hogy egyoldalúan elálljunk a szerződés teljesítésétől:
- A termék nem rendelhető a beszállítóinktól, ennek oka lehet
- A díjbekérő az azon szereplő fizetési határidőig nem kerül kifizetésre és nem sikerül kapcsolatba lépnünk Önnel a megadott elérhetőségek közül egyiken sem.
A szerződés akkor jön létre, amikor egy második levélben visszaigazoljuk a megrendelést. A megrendelést Ön a teljesítésig szabadon és következmények nélkül módosíthatja, illetve törölheti elérhetőségeink valamelyikén.
Jelen ÁSZF területi hatálya: Magyarország.
A rendelések teljesítésének területi hatálya: Magyarország.
Az adásvételi szerződés létrejötte:
1. Ha a felhasználó megrendelést küld a webáruház oldalain, és a szolgáltató a megrendelést e-mailben visszaigazolja adásvételi szerződés jön létre a vásárló (felhasználó) és a szolgáltató között. (Ha a megrendelés megérkezését visszaigazoló e-mail a vásárlóhoz nem érkezik meg, akkor a vásárló mentesül az ajánlati kötöttség alól, nem köteles a megrendelt terméket megvenni, a szolgáltatást igénybe venni.)Az ajánlati kötöttség ideje az ajánlat hatályossá válásával veszi kezdetét .
2. A felhasználó elfogadja, hogy az ily módon kötött szerződés írásban megkötöttnek minősül, és arra Magyarország joga irányadó. A szerződésre a jelen ÁSZF rendelkezései vonatkoznak.
3. A szerződés magyar nyelven jön létre.
A megrendelések teljesítési ideje: várhatóan 1-30 munkanap. A szállítási időre vonatkozó információt minden termék esetében egyedileg közöljük. Ügyintézőnk minden esetben külön informálja Önt telefonon.
Árak:
az internetes áruházban feltüntetett árak érvényes fogyasztói árak, melyek pénzneme magyar forint és tartalmazzák az Áfa-t, azaz az Általános Forgalmi Adót. Az ügyfélszolgálatunk által küldött visszaigazolást követően a megrendelés fizetendő végösszege nem változik. Előfordulhat azonban, hogy valamilyen technikai hiba vagy elírás következtében a piaci ártól jelentősen eltérő, téves ár jelenik meg. Ilyen esetben a rendelt termék feladása előtt telefonon (vagy e-mail-ben) megkeressük Önt egyeztetés céljából. Az ilyen megrendelések érvénytelenek, és az ebből eredő károkért a K-B Bútor 2019 Kft. nem vállal felelősséget.
100.000 Ft feletti megrendelés, valamint a Vevő rendelése alapján beszerzett, nem standard termék vagy nagytételű vásárlás esetén előleg fizetésére tarthat igényt a K-B Bútor 2019 Kft, mely előlegszámla megküldésével történik. Ennek mértéke függ a rendelés tárgyától és a rendelni kívánt mennyiség nagyságától. A rendelés beérkezését követően kerül egyeztetésre a Megrendelővel. A megrendelés teljesítésére, a termékek beszerzésére az összeg bankszámlánkon történt jóváírását követően kerül sor. A Vevő által tévesen leadott rendelésekért a K-B Bútor 2019 Kft. semmilyen felelősséget nem vállal.
Jogszabályi kötelezettségünknek eleget téve felhívjuk figyelmét, hogy a szerződési nyilatkozat megtétele, azaz a termék megrendelése a vállalkozásnak teljesítendő fizetési kötelezettséget von maga után.
Az adatok megadását követően a rendelések feladása lehetővé válik.
A Vevő illetve rendelés adatok 3. félnek nem kiszolgáltathatók, kivéve, ha a szerződés teljesítésekor a harmadik fél a megrendelés teljesítésében részt vesz (pl. futárszolgálat).
A harmadik félnek átadott és a kiszállításhoz nélkülözhetetlen adatokat más célra semmilyen módon nem jogosultak felhasználni, illetve további személyeknek átadni.
Az adatok felhasználása az Adatvédelmi törvény hatályos szabályozásának megfelelően történik. A K-B Bútor 2019 Kft. internetes áruháza minden esetben az Ön által megadott számlázási és szállítási adatokkal dolgozik. Ezért kérjük az adatok pontos megadását.
6. Fizetési és átvételi módok, díjak
Fizetési módok:
- Készpénzzel a csomag átvételekor: fizetés az áru átvételekor készpénzben.
- Előreutalás: a rendelés ellenértékét, a rendelés teljesítése előtt átutalással is kifizetheti. Ilyen esetben a megrendelési folyamat végén mindenképp jelezze ilyen irányú szándékát! Kérésére az átutaláshoz díjbekérőt küldünk e-mailben. Fontos, hogy az átutalás megjegyzés rovatában tüntesse fel a rendelés azonosítóját vagy a nevét! Az átutalásra vonatkozó információkat e-mailben küldjük el. A megrendelés összegének
bankszámlánkon történt jóváírását követően tudjuk teljesíteni a megrendelést. Kérjük, vegye figyelembe, hogy a banki átfutás (3-4 óra) miatt 1 munkanappal hosszabb lehet a szállítási idő!
Minden termék esetében szállítási díjat számolunk fel a termék értékének megfelelően (kivéve az akciós – ingyenes szállítással rendelhető termékek esetében). A szállítási díj az internetes áruházban van feltüntetve a termékek ára mellett. Amennyiben valaki szeretné saját maga elszállítani a megrendelt bútorokat, telephelyünkről megteheti, természetesen ebben az esetben nem számolunk fel szállítási díjat! A szállítási díj forintban van feltüntetve, az Áfa-t tartalmazza, és az áru átvételekor fizetendő készpénzben.
A vásárlásról kiállított számla minden esetben a küldeménnyel együtt érkezik. A számlát a K-B Bútor 2019 Kft állítja ki.
A szállítási díj minimális összege: 0ft
7. Elállás vagy felmondási jog a (45/2014. Korm. rendelet – NGM - alapján)
Ön 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni e szerződéstől. Hasonlóképpen, ha a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetén a szerződés teljesítése megkezdődött, Ön jogosult 14 napon belül indokolás nélkül felmondani a szerződést.
Minden fogyasztónak (természetes személynek) a termék átvételétől számított 14 napon belül indoklás nélküli elállási joga van. Az elállási szándékát jelezheti elérhetőségeink bármelyikén, amennyiben megkapjuk, arról azonnal elektronikus visszaigazolást küldünk. Az elállási jog indoklás nélkül gyakorolható. Vásárlónk az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette.
Az elállási jog részletei:
Az elállási jog néhány kivételtől eltekintve minden termékre vonatkozik, ami hiánytalanul (minden tartozékával) érkezik vissza a K-B Bútor 2019 Kft-hez. Természetesen amennyiben a termék 14 (naptári) napon belül meghibásodik, akkor ezekre a termékekre automatikusan vállaljuk a 14 napon belüli visszavásárlást. A termék adásvételére irányuló szerződés esetén a fogyasztó az elállási jogát már a szerződés megkötése és a termék átvétele közötti időszakban is gyakorolhatja. Felhívjuk figyelmét, hogy a fogyasztó az elállási joga gyakorlása előtt a terméket csak annak jellege, tulajdonságai, és működése megállapításához szükséges mértékben használhatja. Az ezt meghaladó használatból eredő értékcsökkenést elállási joga gyakorlását követően köteles megtéríteni a K-B Bútor 2019 Kft-nek. Az elállási jog gyakorlása esetén a termék visszajuttatásáról a Vásárlónknak saját költségén kell gondoskodnia és az elállás bejelentésétől számított legkésőbb 14 napon belül visszaküldeni saját költségén a K-B Bútor 2019 Kft. részére, annak fent feltüntetett telephelyére. Kérjük, az elállással érintett terméket utánvétellel ne küldje vissza részünkre, mivel utánvétes csomagokat nem áll módunkban átvenni. Elállásra vonatkozó igényét írásban (e-mail is lehet) kell bejelentenie. Írásban történő elállás esetén az elállási nyilatkozatot kell a termék átvételétől számított 14 (naptári) napon belül elküldeni Ügyfélszolgálatunk részére. Az elállási jog bejelentését az alábbi nyilatkozatminta kitöltésével egyszerűen megteheti, de természetesen saját megfogalmazású nyilatkozatban is élhet elállási jogával.
Ön internetes oldalunkon is [beillesztendő az internetes cím] kitöltheti az elállási/felmondási nyilatkozat - mintát vagy benyújthatja az elállási/felmondási szándékát egyértelműen kifejező egyéb nyilatkozatát.
Ha Ön emellett dönt, az elállás/felmondás megérkezését tartós adathordozón (például elektronikus levélben) haladéktalanul visszaigazoljuk Önnek.
Címzett, postai úton:
K-B Bútor 2019 Kft.
4440 Tiszavasvári, Madách út 22.
E-mailben: info@globalbutor.hu
Elállási nyilatkozat minta:
Alulírott/ak kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási/felmondási jogomat/jogunkat az alábbi termék/ek adásvételére vagy az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés tekintetében:
Szerződéskötés időpontja / átvétel időpontja:
A fogyasztó(k) neve:
A fogyasztó(k) címe:
A fogyasztó(k) aláírása: (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén)
Kelt
Az áru ellenértékét az elállásról való tudomásszerzést követő 14 napon belül fizetjük vissza, amennyiben a terméket Vevő a K-B Bútor 2019 Kft részére visszajuttatja vagy kétséget kizáróan igazolja, hogy a terméket visszaküldte részünkre (Pl .Csomag feladási bizonylat)Addig az időpontig ugyanis a K-B Bútor 2019 Kft. a vételár visszafizetését visszatarthatja. A teljes vételár visszafizetését (járulékos költségekkel, pl. szállítási díjjal együtt) a Vevő által megadott bankszámlára történő átutalással rendezzük. Amennyiben a Vevő vásárláskor nem a kifejezetten legkevésbé költséges fuvarozási módot választotta, a K-B Bútor 2019 Kft. nem köteles az ebből adódó többletköltségeket megtéríteni. Amennyiben a K-B Bútor 2019 Kft. saját maga vállalja a visszaszállítást, abban az esetben nem illeti meg az összeg visszatartási joga, és ebben az esetben a visszafizetés készpénzben a visszaszállítással azonos időpontban történik meg. A biztonságos csomagolás és áruvédelem érdekében, kérjük, lehetőség szerint a termék eredeti csomagolásában juttassa vissza ügyfélszolgálatunkra a termékeket.
Egyedi megrendelések esetében (bármilyen eltérés a web áruházban bemutatott termékek méretében, színében, funkcionalitásában, illetve egyéb tulajdonságaiban a vevő kérésére, mely a szerződésben rögzítésre kerül) az elállás joga a Vevőt nem illeti meg, hiszen az adott terméket a Vevő utasításai alapján vagy kifejezett kérésére állították elő, vagy egyértelműen a személyére szabták.
A K-B Bútor 2019 Kft. internetes áruháza nem rendelkezik a fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról szóló törvény szerinti magatartási kódexszel, azonban szigorú belső szabályzattal rendelkezik a vevőkommunikációra, a rendelések kezelésére, a termékek elkülönítésével és ellenőrzésével kapcsolatos folyamatokra.
8. Szállítás
Termékeinket a termék típusától függően futárszolgálat segítségével, vagy saját gépjárművünkkel szakértő kollégáink segítségével juttatjuk el Önökhöz. Futárszolgálat tekintetében szerződött partnerünk a MPL. Szállítás csak munkanapokon történik a MPL részéről is. A futárszolgálat (MPL) munkatársának nem kötelessége a termékek házba, lakásba történő bevitele. Miután a terméket Önöknek átadja, minden esetben győződjenek meg az áru sértetlenségéről, mert utólagosan nem fogadunk el törésre, szakadásra, hiányosságra, karcolásra illetve egyéb fizikai sérülésre vonatkozó jótállási követeléseket. Amennyiben a termék sérülten érkezik, azt a futárszolgálat munkatársa jegyzőkönyvben rögzíti, csak ebben a formában fogadjuk el a reklamációt. Saját gépjárművünkkel történő szállítás esetén szakértő munkatársaink szállítják Önökhöz termékeinket. A fuvardíj tartalmazza a házig szállítást.
Téves címre való kiszállítást – amennyiben az a megrendelő hibájából ered - a megrendelő köteles vállalkozásunknak megfizetni.
Amennyiben azt kívánják, hogy munkatársaink a házba, lakásba, egyéb helyiségbe is szállítsák be a terméket, erre is van lehetőség. Külön díjazás ellenében, előzetes egyeztetés alapján tudjuk vállalni a beszállítást. Ügyintézőnk várja hívását a 06-30-962-8926 telefonszámon.
Amennyiben Önök oldják meg a termékek házba juttatását, miután átvették a termékeket, akkor jelezzék sérülési észrevételeiket a munkatársainknak, akik jegyzőkönyvben rögzítik azokat, egyébként nem fogadunk el utólag semmilyen törésre, szakadásra, hiányosságra, karcolásra illetve egyéb fizikai sérülésre vonatkozó jótállási követeléseket!
A lakásba, házba szállítási igényeket kérjük minden esetben előzetesen egyeztetni, mert a szállításainkat ezek alapján szervezzük.
9. Jótállás, szavatosság
Jótállás
A termékekre egységesen 12 hónap jótállást vállalunk. A termékekről külön jótállási jegyet adunk. A jótállás mellett a törvény által biztosított szavatossági jogok is érvényesek.
Bizonyos tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó jótállási kötelezettséget jogszabály ír elő. Ez azt jelenti, hogy a gyártó, forgalmazó garantálja, hogy a megvásárolt termék legalább egy évig kifogástalanul fog működni. Az egy év a fogyasztási cikk átvételével vagy - amennyiben azt a forgalmazó, avagy megbízottja végzi - az üzembe helyezés napjával kezdődik.
A jótállás esetében a vásárlónak nem kötelessége bizonyítani, hogy vétlen a termék meghibásodásában. A gyártó, illetve forgalmazó a jótállási kötelezettség alól csak akkor mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a vásárlás után keletkezett: a vásárló rendellenesen használta a terméket, illetve az valamilyen külső behatás következtében romlott el. Jótállás esetén a meghibásodás idejét kell figyelembe venni.
Kellékszavatosság
Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?
Ön a K-B Bútor 2019 Kft. hibás teljesítése esetén velünk szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.
Választása alapján Ön az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:
Kérhet javítást vagy cserét, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozásunk számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a javítást vagy cserét nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy a szerződéstől is elállhat. Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra vállalkozásunk adott okot.
Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?
A Ptk. 6:162.&(1) bekezdése alapján: a jogosult a hiba felfedezése után késedelem nélkül köteles a hibát a kötelezettel közölni.
A (2) bekezdés szerint : fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződés esetén a hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölt hibát késedelem nélkül közöltnek kell tekinteni.
A (3) bekezdés kimondja, hogy a közlés késedelméből eredő kárért a jogosult felelős.
Jelen ÁSZF alapján létrejövő szerződés jogviszonyok -kellékszavatossági igény érvényesítésekor a hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölt hibát késedelem nélkül közöltnek kell tekinteni.azonban ez nem jelenti azt, hogy a hiba felfedezését követő két hónap eltelte után kellékszavatossági igény már nem érvényesíthető , csupán a késedelem azzal jár , hogy az abból eredő kárért a jogosult felelős
Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?
Ön vállalkozásunkkal szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.
Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?
A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a K-B Bútor 2019 Kft. vállalkozás nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.
Termékszavatosság
Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával?
Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön - választása szerint - a fentebb meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.
Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján?
Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék javítását vagy cseréjét kérheti.
Milyen esetben minősül a termék hibásnak?
A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőség0i követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.
Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével jogosultságát elveszti.
Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.
A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?
A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:
- a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
- a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.
A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania. Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet.
Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.
10. A Honlapon történő vásárlás
A honlap termékbemutatási, és online megrendelési lehetőséget biztosít a Felhasználók számára. A honlapon a Felhasználó menüpontok segítségével böngészhet. A termékek kategória rendszerbe sorolva találhatók meg. Az Akciós termékek kategóriában az áruházban kapható összes akciós termék megtalálható.
A kategória nevére kattintva a benne szerelő termékek listája látható. Ha az adott kategóriában lévő összes termék nem fér ki egy oldalra, akkor a termékek alatt lévő számok segítségével lehet lapozni. A termék listáról a részletes termék oldal a termék nevére klikkelve érhető el, itt tájékozódhat a megrendelni kívánt termék részletes jellemzőiről, áráról.
A honlapunkon lehetőség van kulcsszó alapján terméket keresni. A keresési feltételeknek megfelelő termék találatok a kategóriákhoz hasonlóan jelennek meg.
A választott termék a kosárra kattintás segítségével helyezhető a kosárba, a gomb mellett a szükséges darabszám beállítható. A Felhasználó a kosár tartalmát a Kosár menüpont segítségével ellenőrizheti. Itt módosíthatja azt, hogy a kosárba tett termékből mekkora mennyiséget kíván rendelni, illetve törölheti az adott tételt nem megfelelőség esetén.
A megrendelés következő lépéseként a Felhasználónak ki kell választania a számára megfelelő fizetési és szállítási módot. A Felhasználó egy összefoglaló oldal segítségével ellenőrizheti minden korábban megadott adatát, és a megrendelni kívánt termékeket, azok mennyiségét. Adatbeviteli hibák esetén javíthat a megadott adatokon. Ha mindent megfelelőnek talál, akkor a Megrendelés elküldése gomb segítségével véglegesítheti rendelését. Erről a honlapon, illetve e-mailben kap megerősítést. Amennyiben a megrendelés rögzítése után (pl.: a visszaigazoló e-mailben) észlel hibás adatot azt haladéktalanul, de legfeljebb 24 órán belül köteles jelezni azt a Szolgáltató felé.
A szállítási idő módosulásakor minden esetben telefonon értesítjuk a várható szállítási időről. Ekkor a Vásárló dönthet a szállítás törléséről. Amennyiben nem sikerül Önt elérnünk, akkor a megrendelést törölhetjük.
11. Szavatossági, jótállási igények érvényesítése
A szavatossági igényeit a Felhasználó az alábbi elérhetőségeken érvényesítheti:
Név: K-B Bútor 2019 Kft.
Levelezési cím: 4440 Tiszavasvári, Madách út 22.
Telefonszám: +36-30-962-8926
E-mail cím: info@globalbutor.hu
Jogérvényesítési lehetőségek
12. Panaszügyintézés helye, ideje, módja
A Felhasználó a termékkel vagy a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait az alábbi elérhetőségeken terjesztheti elő:
Név: K-B Bútor 2019 Kft.
Levelezési cím: 4440 Tiszavasvári, Madách út 22.
Telefonszám: +36-30-962-8926
E-mail cím: info@globalbutor.hu
A Szolgáltató a szóbeli panaszt, amennyiben arra lehetősége van, azonnal orvosolja. Ha a szóbeli panasz azonnali orvoslására nincs lehetőség, a panasz jellegéből adódóan, vagy ha a Felhasználó a panasz kezelésével nem ért egyet, akkor a Szolgáltató a panaszról jegyzőkönyvet – melyet öt évig, a panaszra tett érdemi válaszával együtt - vesz fel.
A Szolgáltató a jegyzőkönyv egy példányát személyesen közölt (üzlethelyiségben) szóbeli panasz esetén helyben a Felhasználónak átadni, vagy ha ez nem lehetséges, akkor az alább részletezett írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint köteles eljárni.
A Szolgáltató a telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a Felhasználónak legkésőbb az érdemi válasszal egyidejűleg megküldi a jegyzőkönyv másolati példányát.
Minden egyéb esetben a Szolgáltató az írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint jár el.
A telefonon, vagy más hírközlési eszköz segítségével rögzített panaszt a Szolgáltató egyedi azonosítóval látja el, mely a későbbiekben egyszerűsíti a panasz visszakeresését.
A Szolgáltató a hozzá írásban érkezett panaszt 30 napon belül érdemben megválaszolja. Az intézkedés jelen szerződés értelmében a postára adást jelenti.
A panasz elutasítása esetén a Szolgáltató az elutasítás indokáról tájékoztatja a Felhasználót.
13. Egyéb jogérvényesítési lehetőségek
Amennyiben a Szolgáltató és a Felhasználó között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita a Szolgáltatóval való tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva a Felhasználó számára:
- Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságnál,
- békéltető testület eljárásának kezdeményezése:
- Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Békéltető Testület
- Címe: 4400 Nyíregyháza, Széchenyi u. 2.
- Telefonszáma: (42) 311-544, (42) 420-180
- Fax száma: (42) 420-180
- Elnök: Görömbeiné dr. Balmaz Katalin
- E-mail cím: bekelteto@szabkam.hu
- Bírósági eljárás kezdeményezése.
- EU online vitarendezési platform: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show
14. Adatvédelem
Az adatkezelés jogalapja
A Szolgáltató által adatkezelésekre az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény (Infotv.) 5. § (1) bekezdés a) pontja szerint a Felhasználó önkéntes hozzájárulása alapján, valamint az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény alapján kerül sor.
Adatbiztonság
Az Adatkezelő minden biztonsági intézkedést megtesz, hogy a Felhasználó által megadott személyes adatait védje az adatok tárolása során a személyes adatokhoz jogosulatlan hozzáférés, megváltoztatása, továbbítása, nyilvánosságra hozatala, megsemmisítése megelőzésére.
Részletes leírást Adatkezelési Tájékoztatónkban talál: https://globalbutor.hu/adatvedelmi-nyilatkozat-44
15. Egyéb
15/1. ÁSZF, illetve az árak módosítása
A Szolgáltató jelen ÁSZF-et, a honlapon forgalmazott termékek árait és egyéb feltüntetett árakat nem visszamenőleges hatállyal bármikor módosíthatja, a módosítás a honlapon történő közzétételt követően lép életbe, és csak az életbe lépést követő tranzakciókra érvényes.
15/2. Technikai korlátok
A honlapon történő vásárlás feltételezi a Felhasználó részéről az Internet lehetőségeinek és korlátainak ismeretét és elfogadását, különös tekintettel a technikai teljesítményekre és a felmerülő hibákra. A Szolgáltatót nem terheli felelősség, ha bármilyen működési hiba észlelhető az internetes hálózatban, ami megakadályozza a honlap működését és a vásárlást.
A webáruház az ÁSZF-et egyoldalúan módosíthatja, melynek életbelépése, az új szerződés közzétételével léphet hatályba.
Az Általános Szerződési Feltételek utolsó módosítási ideje: 2019. május 07.